Monday, September 06, 2010

Aku pow xthau knp tp..aku nk tulis lg..hahaha ok ok ...Mulai aku ari ni aku nk tulsi blog dlm bahasa pasar..Well aku bkn nyer pandai sgt nk tulis blog with proper grammar..hahah

Hari ni..aku xdo satu malam sampai sahur,yelaaa dah jd mahkluk noctural kan yg brau abis practical so aku nk balas dendam..haha

Well ari ni confirm byk keje nk kene wat sbb mlm nanti munkin amin and aku nk gerak gi sg..so dlm life, adik di expect tok settle kan sume kain baju,mom lantai and ect2..aahahah

So smalam aku gi itar dgn member tersayang aku.. Rahman and najwa..heee ^__^ akhir dpt gak jumpe..bkn main susah kalau nk keluar just the 3 or us...so aku mkn kt old coffee dgn rahman and najwa..and bla 32 kali..pasttu aku and rahman gi teman kan najwa beli tudung...Mase nk beli tu...huiy ya rabbi haha macam beli brg dgn mak aku lah...lame laa pulok..hahaha but well ini membuat aku sedar nyer menjadi lelaki ni kadang2 untung sbb xpayah nk pilih tudung..or beli bra saiz ape..calour matching dgn apee..haha

well tu je kot..aku nk ckp...hahaha

No comments: