Monday, September 06, 2010

Blogger death and revive

Soooooooo,yet again my blog is dead..hahah ahhh What the hell.. So what going on my life??well idun know..I jus wanna write,what is in inside my head nor thinking the complex work of hiperbola..haha see i told yaaa..i juz wanna write..haha Orait lets get serious..

  • Juz finish up my practicals ...fianlly..
  • Done baking my own kueh raye under my mum supervision..
  • Become noucturnal again.
  • Addicted to psp games..

Other than that i juz wanna wright in malays.

Kalau korang perasan laaa...Bln ramadhan ni wat kan rase lonely semacam tp bkn pasal awek tau..It juz that aku rase cam tercari-cari sesuatu ape dlm diri aku,tp masalah nyer kan aku xtau ape yg aku nk tok yg dapat kan hilang kan perasan lonely-ness aku. Korang tau rase dier cam ne?hahah rase cam nk wat bungee jumping pow ade or sky diving..hahaha

Satu lagi yg aku perasan or aware..that bln ramandhan akan membuat seseorang teringat kan kenangan pahit yg mase lalu tak kira sape yg wat salah tp ia membuatkan kite kadang2 menyesal apa yg kite wat or apa yg kite ckp..btulll lebih pada diri seseorang lelaki..btull
Apa yg aku alami..bulan rahamdhan the only bln yg membuat hati certain leleaki menjadi fragile..btul aku x tipu...contoh nyer aku..hahaha well kalau xcaye xpe..Juz try to keep in eye on ur bf..lebih2 bln ramadhan..hahaha

Ps.ni blog aku..haha so harap maaf kalau pakai bahasa pasar..hahah

sOTHAT ALL FOLKS

No comments: