Tuesday, December 07, 2010

merapu di pagi hari

selamat pagi..haha

Hari ini aku tidur lewat dalam pukul 4 am..hahah tp bangun 7.oo am entah knp o yeah ...aku bangun awal sebab kene hantar member aku am ker skool
>___<>

Anyway aku tidur lewat sebab hahah i have a great time chatting ngan seseorang itu.. n______________________n senyum bukan main panjang kan?

What agenda for today?? tak tau laaa rase nyer blom lg kot sbb pasni aku nk tdok kembali...and after that fetch my friend kt school and having teh tarik together kot..

oh yeah mlm semalam..Terfikir kembali..aku dah abis diploma ku ini..so ini sebagai personal milestone bagi life aku..Walaupun ia hanya diploma...tp ini adalah milestone aku...This will remind me that there's a long way to go..Degree, work and work...

So there 23 days to go until new year..so also remind me that I'm going 21 which means i cant play2 anymore..hahaha Well there goes my school memories and my not able to couple before 20..hahaha there goes my cinta monyet.

tu jer kot aku nk tulis..haha maybe akuy sambung lg

No comments: